Versija neįgaliesiems Puslapio struktūra  

Centro specialybės

Centro specialybės

Specialiųjų poreikių mokinių profesinės adaptacijos galimybės

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2006-2007 m.

Nuo 2006-10-01 pradėtas vykdyti projektas „Specialiųjų poreikių mokinių profesinės adaptacijos galimybės“.Projekte dalyvauja Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centro, Lietuvos reabilitacinio profesinio rengimo centro ir Kauno statybininkų mokyklos I pakopos II kurso siuvinių gamintojo ir siuvėjo specialybės moksleiviai.
Projekto tikslas – ugdyti specialiųjų poreikių mokinių gebėjimą sieti teorines žinias su praktika bei tobulinti praktinius įgūdžius ir užsienio kalbos žinias siekiant geresnių profesinės adaptacijos galimybių.
Projektu buvo siekiama suteikti pasitikėjimo savimi, gebėjimo pristatyti save, užmegzti naudingus socialinius kontaktus ir jais pasinaudoti, ugdyti teigiamą požiūrį į darbą, ruoštis savarankiškam gyvenimui, didinti spec. poreikių jaunuolių įsidarbinimo atviroje darbo rinkoje galimybes.
Mokinių stažuotės vyko Vokietijoje 2007 metų kovo 11–31 dienomis.

Laimėjus konkursą 5 Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centro mokinės Ana Užalovič, Danuta Dombrovska, Silvija Kulbytė, Regina Ivanovič ir Natalija Oleškevič vyko į Brandenburgo miestą. Moksleivės atliko stažuotę „Brandenburgo neįgalių žmonių bendrijos“ socialinėse įmonėse.
Konkurso tvarka atrinkti 2 Lietuvos reabilitacinio profesinio rengimo centro moksleivės Alma Samuilaitė, Dalia Nekrašaitė ir 3 Kauno statybininkų mokyklos moksleiviai Aurimas Alekna, Audronė Bakūnaitė,  Aušra Rauplytė vyko į Neukirch  miestą. Moksleiviai stažavosi įmonių grupės F+U  Sachsen gGmbH profesinėje mokykloje.
Stažuotės metu spec. poreikių mokiniai turėjo galimybę mokytis, dirbti ir tobulinti bendruosius gebėjimus bei profesines kompetencijas. Stažuotės metu dalyviai stebėjo gamybinius procesus, turėjo galimybę savo praktinius įgytus įgūdžius ir gebėjimus pritaikyti praktinėje veikloje.Įgytos žinios ir patirtis padidins profesinės adaptacijos galimybes Lietuvoje.
Taip pat moksleiviams buvo organizuotas turiningas laisvalaikis. Jie  susipažino su šalies istorija, kultūros paveldu, bendravo su Vokietijos jaunimu, sportavo.
 Norint užtikrinti saugią spec. poreikių jaunuolių kelionę į Vokietiją  bei sėkmingą stažuotės eigą, juos lydėjo  keturi mokytojai. Mokytojai stebėjo ir padėjo mokiniams visą stažuotės laiką.
 

 atvira informavimo konsultavimo orientavimo sistema