Versija neįgaliesiems Puslapio struktūra  

Centro specialybės

Centro specialybės

Floristų specialybės mokinių kompetencijų plėtra per tarptautinę praktiką

Projekto Nr. LLP-LdV-IVT-2008-LT-00131
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2008-09-01 — 2009-08-31

Programa

Leonardo da Vinci (mobilumo projektai).

Projekto tikslas

Organizuoti mokinių trijų savaičių praktinį mokymą Jurmalos Bulduri profesinės mokyklos sodininkystės ūkyje, kur mokiniai galės susipažinti ir padirbėti su gyvais augalais, perimti gerąją patirtį iš partnerių Latvijoje.

Projekto biudžetas:

8 600 EUR

Dotacijos gavėjas:

Kauno buitinių paslaugų ir verslo mokykla.

Projekto partneriai:

Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centras (Lietuva);
Jurmalos Bulduri profesinė mokykla (Latvija);
Marijampolės profesinio rengimo centras (Lietuva).

Projekto eiga

2008 m. spalio 24 dieną baigėsi rugsėjo – spalio mėn. vykusi projekto dalyvių atranka: į stažuotę Latvijoje vyks dvi Fl-11 grupės mokinės.

2009 m. gegužės 10-30 dienomis buvo organizuota 10 mokinių iš Lietuvos 3 (trijų) savaičių praktinis mokymas Latvijos Jurmalos Bulduri profesinės mokyklos sodininkystės ūkyje, kur Lietuvos mokiniai susipažino ir padirbėjo su gyvais augalais mokyklos mokomajame gėlyne ir šiltnamyje. Mokinės iš 3 Lietuvos mokyklų ne tik dirbo neįprastomis floristų specialybei sąlygomis – ruošė dirvą ir perkėlinėjo gėlių sodinukus, pikiavo gėles šiltnamyje.

Lydinti floristikos mokytoja sakė, kad darbo šiltnamyje kartu su merginomis patirtis ir jai labai naudinga. Merginos lankėsi svarbiausiame Pabaltijyje Rundalės pilyje tulpių festivalyje, vaikščiojo Siguldos nacionalinio parko takais, maudėsi Livu vandens pramogų parke, kuris buvo tik per gatvę nuo mokyklos, apžiūrinėjo Rygos istorinį senamiestį.  Savo atsiliepimuose mokinės sakė, kad mokyklos neturi nei šiltnamių, nei gyvų gėlių ūkių, todėl pažinti ir pasipraktikuoti dirbti šios srities darbus buvo labai naudinga.

Parengė projektų vadovė Rita Damkauskienė

 atvira informavimo konsultavimo orientavimo sistema