Versija neįgaliesiems Puslapio struktūra  

R-10 gr. mokiniai dalyvavo atviroje paskaitoje-diskusijoje „Kokybiško turinio galia prekės ženklui“

2019 m. sausio 10 d. vizualinės reklamos gamintojo profesijos mokiniai (R-10 gr.) dalyvavo WixHub Lithuania atviroje paskaitoje-diskusijoje „Kokybiško turinio galia prekės ženklui“.

Renginio metu apžvelgtos aktualios internetinio verslo temos: kaip kurti kokybišką skaitmeninį turinį, juk didelė tikimybė, kad klientas jūsų tinklalapyje arba socialinių tinklų paskyroje ilgai neužsibus, jeigu neras vertingos ir įdomios informacijos...

Patyrusi skaitmeninio turinio kūrėja Na‘ama Oren (wix.com) dalinosi savo žiniomis apie prekės ženklo kūrimą, tinkamiausią komunikacijos toną, turinio planavimą, tekstų rašymą ir skaitmeninio turinio, paieškos sistemų optimizavimo (SEO) pagrindus.

Diskutuota šiomis temomis:

  • Kaip kurti įtraukiantį turinį?
  • Kas yra sėkmingo prekės ženklo pamatas (kokybiškas turinys)?
  • Kaip rašyti, kad klientai norėtų sugrįžti ir skaityti?
  • Kaip išreikšti savo prekės ženklo identitetą tekstuose?

Parengė profesijos mokytoja ekspertė Daiva Motiejūnaitė

 atvira informavimo konsultavimo orientavimo sistema